Τα ελληνικά προϊόντα στις ξένες αγορές

"Εκδήλωση του ΕΒΕ Κοζάνης για την εξωστρέφειατις εξαγωγές και το ηλεκτρονικόεμπόριο"


Σε πρόσφατη επίσκεψή μου στον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδαςδιαπίστωσατον υψηλό βαθμό γνώσηςεξειδίκευσης και εμπειρίας των στελεχών του καιπληροφορήθηκα τις εκτεταμένες δράσεις του φορέαγια την ενίσχυση της εξαγωγικήςδυναμικής των ελληνικών επιχειρήσεωνΑπό τη συνάντηση μας προέκυψε ότι ακόμακαι στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που βιώνουμεμε την σωστή καθοδήγηση καιτην αξιοποίηση των διαθέσιμων εργαλείωνοι μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσειςμπορούν να αναπτύξουν αξιόλογη εξαγωγική δραστηριότητα.
Θεώρησαλοιπόνχρήσιμη την ανάληψη πρωτοβουλίας για την ενημέρωση τωνανθρώπων που επιχειρούν στην περιοχή μας και γι αυτόαφού προηγουμένωςεξασφάλισα την ανταπόκριση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΔΕΘ και της εταιρίαςπου συνεργάζεται με την παγκοσμίου κλίμακας πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίουAlibabaεισηγήθηκα στο ΕΒΕ Κοζάνης την οργάνωση σχετικής ημερίδαςμε αντικείμενοτην εξοικείωση με τα εργαλεία για την ενθάρρυνση της εξωστρέφειας των τοπικώνεπιχειρήσεων.
Πράγματιτο ΕΒΕ υιοθέτησε την πρότασημε αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί εχθές ηπολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα με τίτλο «Εξωστρέφεια ΕπιχειρήσεωνΣύγχροναΕργαλεία & Ηλεκτρονικό Εμπόριο», κατά την οποία οι παριστάμενοι είχαμε την ευκαιρίανα παρακολουθήσουμε υψηλού επιπέδου εισηγήσεις από τους εκπροσώπους των τριώνφορέωντον κΣπύρο Ιγνατιάδη (Γενικό Διευθυντή του ΣΕΒΕ), τον κΚυριάκο Ποζιρκίδη(Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΘ-HELLEXPOκαι την κα Μαρία Πλωμαρίτη (στέλεχος τηςAlibaba GSP Greece). 
Εξάλλουπριν από την εκδήλωση εξελίχθηκε συνεργασία εκπροσώπων του ΕΒΕ μεστελέχη της ΔΕΘγια την βελτίωση της εκθεσιακής δραστηριότητας στην περιοχή μας.
Από τις εργασίες που εξελίχθηκανεπιβεβαιώθηκαν τα ακόλουθα γενικότερασυμπεράσματα:
-ότι η οικονομική πρόοδος της χώρας θα διέλθει από την ιδιωτική πρωτοβουλία και τουςδιάφορους τομείς της επιχειρηματικής δράσης (πρωτογενή τομέαμεταποίησηβιομηχανική παραγωγήεμπόριουπηρεσίες κλπ). 
-ότι στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ελεύθερης αγοράςη μεγέθυνση τουπαραγόμενου προϊόντοςπαράλληλα με τη διευκόλυνσητη βελτίωση και τηνπιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίαςπροϋποθέτει και την πρόσβαση στις αγορέςή ακριβέστερα στους αγοραστές (εμπόρους και καταναλωτές). 


-ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις διψούν για την προβολή των προϊόντων τους στοευρύτερο αγοραστικό κοινό και την ανάπτυξη συνεργασιών εντός της χώρας και στοεξωτερικόείτε με τη συμμετοχή τους σε εκθέσεις είτε με την χρήση προωθητικών καιδιαφημιστικών μέσων.
-ότι η εξωστρέφεια αποτελεί αναγκαίο όρο για την ανάπτυξη της δραστηριότητας και τοηλεκτρονικό εμπόριο εργαλείο της με διαρκώς αυξανόμενη απήχηση.
-και ότιμε τη σωστή προετοιμασία και τη χρήση των κατάλληλων εργαλείωνοιελληνικές επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους έχουν θέση στην παγκόσμια αγορά.

Για να ενισχυθούνόμωςοι εξαγωγέςπρέπει να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις γιαβιώσιμη επιχειρηματικότητα στη χώραΠροσβλέπουμε και θα αγωνιστούμε γι’ αυτό.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους εκπροσώπους των φορέων που μας επισκέφθηκαν γιατη θερμή ανταπόκρισή τους και το ΕΒΕ για την υιοθέτηση της πρωτοβουλίας και ναευχηθώ δημιουργικές συνεργασίες για το συμφέρον του τόπου.

Κοζάνη, 12.6.2018
Με τιμή, 
Ευστάθιος Κ. Κωνσταντινίδης
Πολιτευτής ΝΔ Ν. Κοζάνης

 

0 σχόλια: